czwartek, 10 grudnia 2015

Pobyt w Londynie

Witam was wszystkich bardzo serdecznie!

Od mojego ostatniego wpisu minęło parę lat. Chciałem popełnić samobójstwo, na moje szczęście skończyło się ono niepowodzeniem. Została mi tylko blizna. Grzegorz i Laura sądzili, że nie żyje. Nic bardziej mylnego. Właśnie przez to, uświadomiłem sobie, jakie życie jest cenne, a zabicie samego siebie jest zwykłą ucieczką od codziennych problemów.
Postanowiłem zwiedzić świat i zdobyć cenne doświadczenie, odnaleźć siebie oraz swój cel. Pogodziłem się z tym, że Laura mnie odrzuciła. Teraz również wydaje mi się to absurdalne, przecież dzieliła nas kolosalna różnica wieku.
Chciałbym odnaleźć swoje "ja" na tym świecie, być tak wspaniały, jak bohaterowie z opowieści Grzegorza. W tym celu wybrałem się w podróż. Nie planuje, gdzie chcę jechać, po prostu jadę. Będę zdawał wam relacje z każdego miejsca, do którego dotrę.



Pierwszym miejscem, które odwiedziłem, był James Park w Londynie. Usiadłem pod drzewem i zacząłem myśleć. Moje przemyślenia przerwał mi miejscowy dozorca. Zaproponował mi kupno miejsca do siedzenia. Z naszej rozmowy wyłoniło się coś poważniejszego. Opowiedział mi historie o swoich braciach, jaką ważną role odgrywają w tych czasach pieniądze. Monety oraz banknoty są teraz potężniejsze niż siła sprawcza, można za nie kupić miejsce w parlamencie, sławę czy krzesło w parku. Doszliśmy do wniosku, że możemy za nie kupić wszystko oprócz szacunku. Na tej puencie nasza rozmowa się skończyła, dozorca pożegnał się i odszedł.
Dzięki tej rozmowie zrozumiałem, że pieniądze szczęścia nie dają, można za nie kupić wiele, ale nie to, co dla człowieka najważniejsze - szacunek, przyjaźń, miłość, szczęście.


Teraz jadę do nowego miejsca. Już jestem ciekaw gdzie się znajdę za parę godzin, ale nie musicie się martwić. Za niedługo wszystko wam opowiem!


Jakie dla was wartości w życiu są najważniejsze? Myślicie podobnie jak ja? - Pieniądze dają szczęście czy wręcz przeciwnie? Co sądzicie o mojej rozmowie z dozorcą? Swoją drogą uważam, że to całkiem miły człowiek :) A może wy macie jakieś ciekawe historie?
Piszcie w komentarzach! Czekam,
Wasz Kordian



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz