niedziela, 20 grudnia 2015

Spotkanie z papieżem

Witam wszystkich, a w szczególności tych nowych, jest Was tutaj coraz więcej!


Dzisiaj zamierzam opowiedzieć Wam o moim spotkaniu z papieżem. W tym celu udałem się do Watykanu. Watykan, hmm... wspaniałe miejsce! Chociaż i tutaj przeżyłem kolejne rozczarowanie.

Aby go spotkac wybrałem się na jego audiencje. Nie chciałem przyjść z pustymi rękoma, dlatego postanowiłem podarować mu coś wyjątkowego. Po przemysleniach postanowiłem dać mu coś, co dla mnie ma wielkie znaczenie, dlatego wybrałem relikwię - garść ziemi, w której "dziesięć tysięcy wyrżnięto". Gdy mu ją wręczyłem nie odczułem żadnego zainteresowania, jednakże najbardziej zabolał mnie fakt, że zamiast spróbować zrozumieć cierpienie poległych Polaków, jego zainteresowanie bardziej skupiła mówiąca papuga Luterek. Nazwał ją zdrobniale od nazwiska Marcina Lutra. 
Mógł chociaż poudawać, że interesuje go mój ból i powiedzieć, że cieszy się z daru. Jednak to mnie nie zniechęciło, chciałem opowiedzieć to z czym do niego przyszedlem. Powiedziałem mu, że pragnę, aby pobłogosławił Polaków i Polskę wyniszczoną przez zło rozbiorców. On całkowicie zignorował problem, powiedział mi, aby Polacy byli posłusznym narodem, przekonywał mnie, abym uległ carowi Mikołajowi I i modlił się do Boga. Groził mi, że rzuci klątwę na Polskę i Polaków, jeśli jeszcze raz zorganizujemy powstanie.


Po tej wizycie w moich oczach papież jeszcze bardziej zkompromitował autorytet głowy Kościoła. Zrozumiałem, że nikt się nami nie przejmuje! Nikogo już nie obchodzi nasz los. Bardzo mnie to zabolało i nie wiem co mam o tym myśleć, co mam z tym zrobić...


Co sądzicie o zachowaniu papieża? Co Wy byście mi doradzili? Mam się poddać, czy szukać innego rozwiązania? A jeśli znaazłbym inne to będziecie ze mną walczyć?
Wasz Kordian



1 komentarz:

  1. How to get to Harrah's Reno in Reno, NV
    Directions to 과천 출장마사지 Harrah's Reno (Harrah's) with 익산 출장마사지 public transportation. The following transit 의정부 출장마사지 lines 동두천 출장샵 have 공주 출장안마 routes that pass near Harrah's

    OdpowiedzUsuń